ВСП "Рівненський технічний фаховий коледж НУВГП"

29-30 березня у Харкові відбувся всеукраїнський круглий стіл

Захід проходив у Харківському інституті фінансів, де організаторами заходу виступила Студентська рада Харківського інституту фінансів. Участь взяли понад 70 студентів з різних регіонів України. Рівненську область представляли студент Технічного коледжу НУВГП Коломис Роман та студент МЕГУ Онофрійчук Олег. 

 

Під час заходу студенти працювали у секціях за такими основними напрямами:

-          шляхи ефективного залучення студентів до прийняття рішень у вищих навчальних закладах;

-          законодавче забезпечення діяльності органів студентського самоврядування;

-         основні цінності реформи вищої освіти та її інтеграція в Європейський простір вищої освіти.

Також учасники ознайомились з презентацією «Студенти – рушійна сила суспільних перетворень».

За підсумками роботи, учасниками круглого столу була ухвалена в резолюції, в якій студенти підтримали цілісність та неподільність України та засудили заклики до сепаратизму. Крім цього було прийнято звернення до органів влади з пропозиціями, серед яких: прискорити процес прийняття нового Закону України «Про вищу освіту», законодавчо визначити право ОСС на реєстрацію в формі юридичної особи, внести до Законопроекту «По вищу освіти» (№1181-2) норму, яка визначає представництво студентів в Методичних радах ВНЗ у складі не менше ніж 20% від загальної кількості членів, зобов’язати адміністрації вищих навчальних закладів України публікувати на своїх офіційних сайтах кошториси цих закладів та навчальні плани із описом дисциплін, прийняти нормативно-правовий акт, який чітко роз’яснює механізм фінансування органів студентського самоврядування згідно з відповідними положеннями статті 38 ЗУ «Про вищу освіту», розробити та затвердити нове Типове положення про студентські гуртожитки.

Таким чином Всеукраїнський круглий стіл на тему: «Ціннісні орієнтації сучасного студентства та його роль у реформуванні освіти» засвідчив високу активність студентів в обговоренні реформ та подальшого становлення науки і освіти сучасної незалежної України.

1 2 3

4