Get Adobe Flash player
Ukrainian Belarusian English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Пошук...

Банери

Лічильник відвідувачів

0463043
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
Минулого місяця
За весь період
88
2213
3031
1580
7091
451359
463043
Ваш IP: 34.237.76.91
Server Time: 2019-09-21 16:12:14

Циклова комісія екології та хімії

Циклова комісія “Екології та хімії” створена в 2000 році на базі  методичної комісії лаборантів хімічного аналізу, викладачів хімії, яка свого часу була створена  в 1970 році.

Наразі комісія нараховує 14 членів. Серед них:

1. Ковальчук С.В. - викладач екологічних дисциплін спеціаліст І кат., здобувач кафедри екології НУВГП;

2. Гакало О.І. - викладач екологічних дисциплін спеціаліст вищої кат., канд. с.-г. наук;

3. Клименко Л. В. – викладач екологічних дисциплін, канд. с.-г. наук;

4. Стецюк Л. М. – викладач екологічних дисциплін, канд. с.-г. наук;

     5. Козловець В.В. - викладач екологічних дисциплін спеціаліст ІІ кат.;

6. Вовк Л. В. – викладач біології, спеціаліст ІІ кат., здобувач при Волинському державному університеті ім. Лесі Українки;

7. Коваль Л.М. – викладач біології, спеціаліст ІІ кат., магістр-еколог;

8. Матеюк О.Г. - викладач екологічних дисциплін;

9. Горницька С. С. – викладач І кат., майстер в/н І кат.;

10. Набокова М. І. – майстер в/н І кат;

     11. Тополюк Г.Г. – майстер в/н І кат;

12. Нестерчук Н. В. – майстер в/н;

13. Дацюк В. М. - майстер в/н, зав. лабораторії;

14. Павлючик О. А. - майстер в/н.

1

Очолює циклову комісію Ковальчук Сергій Володимирович викладач І категорії, здобувач кафедри екології НУВГП. В період 1970-2009 років комісія була під керівництвом Боярчук Євгенії Михайлівни викладача-методиста, “Відмінника освіти України”. В період 2009 р. по 2014 р. Гакало Оксана Ігорівна, викладач екологічних дисциплін, канд. с.-г. наук.

Навчальна база складається з лабораторій, лекційних аудиторій, вагової кімнати, препараторських. Лекційні аудиторії оснащені інформаційно-науковими стендами, таблицями, роздатковим матеріалом, який тематично систематизований. В лабораторії хімічного аналізу функціонують прилади, які використовуються для фізико-хімічних, гравіметричних та титриметричних методів аналізу речовин. Викладачі циклової комісії викладають двадцять вісім дисциплін та керують сім навчально-виробничих практик. Велику увагу циклова комісія приділяє методичній роботі. Так, за десять років роботи коледжу видано: 4 інтерактивні комплекси, 4 навчальні посібники та 33 методичні видання до виконання лабораторних, практичних робіт, курсового та дипломного проектування, тестових завдань, практик тощо.

За 10 років випущено 167 студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «технік-еколог», значна частина яких продовжує навчання на факультеті екології та природокористування в Національному університеті водного господарства та природокористування.

Подальшу свою роботу колектив циклової комісії бачить у вихованні екологічно свідомих громадян, використанні та вдосконаленні традиційних методів і засобів навчання, розробці та впровадженні інноваційних технологій.

Навчальна робота

Навчальними планами підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю «Прикладна екологія» передбачено викладання наступних дисциплін професійної підготовки: «Загальна екологія», «Геологія з основами гідрології», «Екологічний моніторинг», «Кліматологія і метеорологія», «Екологія рослин», «Агроекологія», «Основи екосистемології», «Технологічна екологія», «Ландшафтна екологія», «Геохімія довкілля», «Прилади і методи контролю за станом навколишнього середовища», «Раціональне природокористування та охорона довкілля», «Економіка природокористування», «Обробка екологічної інформації на ПЕОМ», «Обладнання споруд промислової екології», «Основи екологічного права і експертизи», «Основи стандартизації та метрології», «Ґрунтознавство», «Екологічна безпека», «Методика дослідження стану навколишнього середовища», «Менеджмент природних ресурсів». Навчальна дисципліна «Основи екології» введена до навчальних планів усіх спеціальностей.

Для практичної підготовки студентів навчальним планом передбачено проведення навчально-виробничих практик: з хімічного, фізико-хімічного аналізу; загально-екологічної; ландшафтно-екологічної; на здобуття робітничої професії «Лаборант хімічного аналізу» та «Лаборант з контролю за станом навколишнього середовища»; технологічної; переддипломної.

2

Навчально-виховна робота

Навчальна робота передбачає посилення екологічного напрямку у вивченні загальноосвітніх дисциплін, проведення природоохоронного виховання студентів, традиційним стало проведення різних конкурсів, як, наприклад, «Екологія нашого краю», «Свій голос я віддаю на захист природи», а також заходів та акцій до „Дня довкілля”, „Всесвітнього дня охорони навколишнього природного середовища”, „Всесвітнього дня Землі”, „Всесвітнього дня водних ресурсів” та ін. Студенти активно залучаються до науково-дослідної роботи, приймають участь в науково-практичних конференціях, міжнародних та всеукраїнських конкурсах, де займають призові місця. Студенти на чолі з викладачами проводять дослідження на тему: «Оцінка забрудненості повітря м. Рівного за допомогою біоіндикаторів», «Оцінка впливу автотранспорту на стан повітря м. Рівного»; проводяться виїзні засідання із впорядкування території заказників «Бармаківський» та «Вишнева гора».

3

4

Великого значення для підвищення рівня екологічної освіти мають зв'язки з громадськими організаціями, обмін досвідом та стажування, виконання екологічних проектів, видання підручників та посібників, організація і участь у громадських акціях, заходах пов'язаних з екологічними проблемами нашого краю, зокрема, «Приберемо планету разом», «Мужність і біль Чорнобиля».

Напрацювання практичного досвіду у галузі екологічного виховання і освіти в коледжі передбачає:

- підготовку курсових робіт, рефератів, науково-дослідних та дипломних робіт;

- здійснення екскурсій екологічної тематики;

- підписку на періодичні видання екологічного напрямку;

- розробку навчально-методичного забезпечення;

- формування фонду аудіо- та відео-матеріалів, придбання літератури;

- проведення освітньо-виховних заходів, участь в конференціях з питань екологічної освіти і виховання.

5

Практичне впровадження екологічної освіти та виховання молоді сприяє формуванню екологічної культури студентів та залучення їх до вирішення проблем раціонального використання та охорони природних ресурсів, забруднення навколишнього середовища, розвитку екологічного мислення щодо вирішення екологічних проблем, об'єднанню підлітків на основі інтересу до природи рідного краю.